SAN PEDRO MORKAIKO

Hoy subiremos al barrio de Elgoibar llamado San Pedro, alli aparcaremos el coche y partiremos en una excursion un poco larga,3 kilometros y medio, pero con poco desnivel, casi llano . Llegaremos a la cruz de Morkaiko, para disfrutar de unas vistas de Elgoibar especiales.

Os dejo la forma de llegar a este barrio de Elgoibar:

Gaur San Pedro izeneko Elgoibar auzora igoko gara, han kotxea aparkatu eta txango luze samarra egingo dugu, 3 kilometro eta erdi, baina desnibel txikiarekin, ia laua. Morkaiko gurutzera iritsiko gara, Elgoibarko ikuspegi berezi batzuekin gozatzeko.

Elgoibarko auzo honetara iristeko bidea uzten dizuet:

COMO LLEGAR / NOLA IRITSI

Una vez aparcados tomamos la pista que indica el camino hacia Kalamua, ya que compartiremos este camino durante mucho tiempo. Si seguimos los indicadores del camino no tendremos perdida, de todas formas a medio camino pasaremos por Santumotz, que nos puede servir como referencia de la excursion

Aparkatuta Kalamuarainoko bidea adierazten duen pista hartuko dugu, bide hori luze partekatuko baitugu. Errepideko seinaleei jarraituz gero ez dugu galduko, hala ere, erdibidean Santumotzetik igaroko gara, txangoaren erreferentzia izan daitekeena.

Una vez pasado este punto continuamos para dejar a la izquierda la subida a Kalamua , nosotros seguiremos por la derecha, viendo desde el sendero al fondo la cruz de Morkaiko, que es donde llegaremos.

Puntu hau gaindituta Kalamuara igoera ezkerretara uzten jarraituko dugu, eskuinera jarraituko dugu, behealdeko bidetik Morkaiko gurutzea ikusiz, bertara iritsiko gara.

Cuando llegemos a un cruce de caminos tomaremos la subida hacia Morkaiko, tras rodear este monticulo, por un sendero entre pinos, llegaremos a la ansiada Cruz . Desde este punto veremos unas vistas de Elgoibar. Se viene tardando uno 50 minuto o una hora , a ritmo tranquilo con los niños, no se hace muy pesado.

Os dejo aqui la ruta y el enlace de Wikiloc para que consulteis con mas detalle el recorrido

Bidegurutze batera iritsitakoan Morkaikorako igoera hartuko dugu, tumulu hau inguratu ondoren, pinuen arteko bide batetik, hainbeste itxarondako Gurutzera iritsiko gara. Puntu honetatik Elgoibarko bistak ikusiko ditugu. 50 minutu edo ordubete inguru behar izan ditu, umeekin lasai erritmoan, ez da oso astuna izaten.

Hemen dituzu ibilbidea eta Wikiloc esteka, ibilbidea xehetasun gehiagorekin kontsultatu ahal izateko

No os olvideis que podeis descargar el track desde el enlace de Wikiloc y usarlo en la app, como os explico en mi pagine en la zona de manuales

Ez ahaztu pista Wikiloc estekatik deskargatu eta aplikazioan erabil dezakezula, eskuliburuen eremuko nire orrian azaltzen dudan moduan.

WIKILOC

No os olvideis de llevar camara para las vistas y un apunte, aunque no lo digo en la descripcion se podria hacer con bici de monte, aunque para los niños quizas se haga mas duro de la cuenta.

Un saludo y disfrutrar

Ez ahaztu ikuspegietarako kamera eta oharra eramatea, deskribapenean esaten ez badut mendiko bizikletarekin egin litekeen arren, haurrentzat behar baino zailagoa izan daitekeen arren.